SKLEP INTERNETOWY digraph.com.pl
Strona Główna
  Promocje     Szukaj     Nowości     Regulamin     ISO 9001:2000  
  Koszyk     Zaloguj się  
   Producenci
Kategorie
   Ostatnio dodane
   Bestsellers


Postanowienia ogólne

UWAGA - MINIMUM ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM TO 50,00 PLN NETTO plus koszt wysyłki.

1. Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez Digraph Electronic - Jan Tomaszewicz, 01-494 Warszawa, ul. Osmańczyka 22 lok. 153, NIP: 118-001-43-80 zwanym dalej Sprzedającym.
2. Właścicielem domeny oraz witryny internetowej digraph.com.pl jest firma Digraph Electronic
3. Osoba składająca zamówienie zwana jest dalej Kupującym.
4. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
5. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia przez Kupującego na stronach WWW Sprzedającego. W razie wątpliwości co do danych i rzetelności Kupującego, Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
6. Przedstawiane w sklepie towary nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, poczytuje się nie za ofertę, lecz za zaproszenie do rozpoczęcia rokowań. Ceny podane przy produktach są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz cenami netto (bez podatku VAT). Digraph Electronic zastrzega sobie prawo dokonywania zmian cen bądź niezrealizowania zamówienia, jeżeli cena stanowi wynik pomyłki. Obecność towaru nie przesądza o jego dostępności.
7. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane w opisach towarów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt ze Sprzedającym.
8. Firma Digraph Electronic zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu. Każdy klient przed wysłaniem zamówienia proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany z postawieniami regulaminu w chwili dokonywania zamówienia.
 
Rejestracja

1. W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym Digraph Electronic należy podać niezbędne do wysyłki dane adresowe, a w przypadku firm także numer NIP.
2. Każda zarejestrowana osoba otrzymuje dostęp do indywidualnego konta dzięki temu może m.in. śledzić stan realizacji zamówienia, uaktualniać swoje dane osobowe itd.
3. Warunkiem dokonania zakupów w Digraph Electronic jest poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego. Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych oraz prawem polskim.
4. Po dokonaniu rejestracji lub zalogowaniu się na posiadane konto można rozpocząć zakupy. W tym celu należy wybrane przez siebie produkty wkładać do koszyka, a następnie skorzystać z przycisku "Zawartość koszyka", który poprowadzi Państwa przez kolejne kroki dokonywania zamówienia.

Zamówienia

1. Realizujemy sprzedaż wysyłkową za pobraniem, lub poprzez przedpłatę na konto firmowe (adres i dane do przelewu w zakładce "Strona Główna").
2. Zamówienia przyjmujemy poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej. Zamówienie jest automatycznie dopisywane do naszego systemu obsługi zamówień. Klient jest powiadamiany przez e-mail o przyjęciu oraz wysyłce zamówienia.
3. Istnieje możliwość złożenia zamówienia poprzez fax lub e-mail, lecz preferowanym sposobem jest strona internetowa.
4. Na zamówiony towar wystawiamy Faktury VAT.

Wysyłka

1. Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DHL.
2. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół o powstałej szkodzie w obecności kuriera. W razie nie spisania protokołu, Klient nie może dochodzić swoich praw w firmie kurierskiej, w związku z uszkodzeniem towaru.
3. Koszty transportu zależą od obowiązujących w chwili wysyłki cen firmy kurierskiej.
4. Na życzenie Klienta paczka może być wysłana jako ubezpieczona (przed zaginięciem) oraz jako paczka na warunkach szczególnych (ubezpieczona przed uszkodzeniem). Opłaty w każdym przypadku zależą od konkretnej przesyłki. Ubezpieczone paczki są wysyłane tylko po uprzednim uzgodnieniu z Klientem.
5. Koszt wysyłki podawany przy składaniu zamówienia zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Klienta. W przypadku odbioru osobistego z siedziby naszej firmy, doliczany jest koszt wysyłki na konto Sprzedającego.
6. Koszty transportu są pokrywane przez Klienta.
7. Dla przesyłek o wadze powyżej 30kg, koszty transporty są ustalane indywidualnie.
8. W razie braków części zamówionych produktów na magazynie, podczas składania zamówienia wyświetlana jest informacja o stanie magazynowym. Domyślnie paczki wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych zgodnie ze stanem magazynowym, czyli odejmując od zamówienia brakujące produkty. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wstrzymania wysyłki do czasu dostępności wszystkich zamawianych towarów, lub anulowanie zamówienia w części lub całości.
 
Formy płatności

Akceptujemy następujące formy płatności za zamówiony towar: 
1. Przedpłata na konto - zamówienie zostanie zrealizowane dopiero wówczas, gdy pieniądze pojawią się na koncie bankowym naszej firmy. Dane konta firmy znajdują się na stronie internetowej w zakładce ”Strona Główna”.
 
Odstąpienie od umowy sprzedaży

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów Oraz O Odpowiedzialności Za Szkodę Wyrządzoną Przez Produkt Niebezpieczny, Klient będący osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru.
2. Chwilą wydania towaru jest jego przekazanie przez Sprzedawcę Firmie Kurierskiej.
3. Konsument obowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie (z własnoręcznym podpisem) w wyżej określonym terminie.
4. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan towaru, a więc towar nosi ślady używania, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.
5. Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu, z uwagi na to, że zgodnie z ustawą nie podlega odstąpieniu umowa w zakresie usług rozpoczętych przed upływem terminu 10 - dniowego, którą to przesłankę niewątpliwie spełnia usługa dostarczenia towaru do Klienta.
6. W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki towaru do firmy pokrywa Klient. Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć podpisany dokument zakupu oraz podać dokładne dane Klienta wraz z numerem konta, na który mają być zwrócone pieniądze. W przypadku, gdy Klient żąda zwrotu pieniędzy za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pocztowy) - koszt przekazu pieniędzy obciąża Klienta - kwota należna Klientowi zostanie pomniejszona o koszt przekazu pocztowego.
7. W przypadku, gdy Klient zażądał wystawienia faktury VAT, pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez firmę Digraph Electronic podpisanej korekty faktury. Korekta faktury zostanie sporządzona przez Digraph Electronic po spełnieniu warunków wymienionych w pkt 1-6 i niezwłocznie przesłana Klientowi listem poleconym.
8. Uwaga: Sprzedawca nie odbiera paczek nadanych za pobraniem!

 



   Koszyk
   Szukaj
   Promocje
Brak promocji
   Newsletter
   Recenzje
Brak recenzji
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość 'Sklep DIGRAPH ELECTRONIC' stanowi zaproszenie do składania ofert.
Sklepy internetowe cStore